خانه / اخبار / تسریع در انجام امور و افزایش رضایتمندی مراجعین به شرکت عمران با راه اندازی میز خدمت

تسریع در انجام امور و افزایش رضایتمندی مراجعین به شرکت عمران با راه اندازی میز خدمت

تسریع در انجام امور و افزایش رضایتمندی مراجعین به شرکت عمران با راه اندازی میز خدمت

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: از ابتدای شهریور تا آذر ماه سال جاری، زمان مورد نیاز جهت انجام امور مربوط به مراجعین حدود ۵۰ درصد نسبت به زمان قبل از راه اندازی میز خدمت کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، مهندس گریوانی با اذعان به اینکه کاهش زمان و شفافیت فرآیندها از مهم ترین اهداف ایجاد میز خدمت در این شرکت بوده است، خاطرنشان کرد: طی این دوره ۳ ماهه پس از استقرار میز خدمت در شرکت عمران تعداد ۱۸۴ مورد درخواست تحویل زمین و تحویل مجدد، تعداد ۴۲۲ مورد نقل و انتقال معاملات ثانویه واحدهای مسکن مهر، تعداد ۸۴۵ مورد معرفی به محضر جهت اخذ سند، تعداد ۱۱۸۱ مورد فرم (ج) از سامانه مسکن مهر جهت تغییر انشعابات (نقل و انتقال) و همچنین تعداد ۲۰۰ مورد قراردادها و الحاقیه برای قسمتی از اراضی واقع در حریم، درخواست ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به کاهش گامهای فرآیندی در حال اجرا به طور میانگین روزانه تعداد ۴۰ درخواست ثبت و در مجموع ،۲ هزار و ۸۳۲ درخواست ثبت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم و همچنین آشنایی ارباب رجوع با روند کار باعث کاهش زمان مورد نیاز خواهد شد، اظهار داشت: عدم تکمیل مدارک، استعلام از دفاتر اسناد رسمی (وکالت)، نداشتن ضامن و شرایط تغییر نام واحدهای مسکن مهر، عدم آگاهی نسبت به امور بانکی و اخذ تاییده و همچنین عدم توافق بین خریدار و فروشنده مسکن مهر ۹۹ ساله جهت هزینه اجاره عرصه از مهم ترین عوامل زمان بر بودن انجام این درخواست ها بوده است.

مهندس گریوانی از برون سپاری معاملات ثانویه نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و تصریح کرد: زمینه ها و ساختار لازم برای انجام این کار در دفاتر پیشخوان دولت در شهر مشهد و گلبهار پیگیری می شود که امیدواریم به زودی این امر نیز به منظور افزایش رضایتمندی مراجعین اجرایی گردد.

Print Friendly, PDF & Email

درباره ی گلبهار

رنگ زمینه

رنگ منو

رنگ زمینه نوشته ها